Aveți un site, însă nu sunteți siguri cât de corect este realizat și cât de eficient comunica vizitatorilor ceea ce va doriți despre firma dvs.?

Audit-ul unui site presupune analizarea acestuia din mai multe unghiuri:

Informațional
Analizăm felul în care sunt scrise textele, din punct de vedere al calității,  al corectitudinii gramaticale și al toponimiei frazelor.

Usability
Evaluăm site-ul din punctul de vedere al experienței de utilizare pe care o oferă vizitatorilor săi.

Tehnic
Verificăm partea de administrare a site-ului dumneavoastră și va oferim soluții de îmbunătățire a acesteia;
Monitorizăm viteză de încărcare a paginilor din site și va oferim sugestii de optimizare a acesteia.

SEO
Analizăm cuvintele cheie utilizate și va oferim sugestii de modificare a acestora în funcție de particularitățile business-ului dumnveavoastra, analiză pe concurență în Google.com, etc.

Trafic
Dacă monitorizați traficul din site printr-un cont Google Analytics, va oferim o analiză amănunțită a rezultatelor, cu sugestii de îmbunătățire a calității traficului.

Analiză va conține date legate de:

  •  Vârstă, sex, interese, locație geografică;
  •  Analiză comportamentală – vizitatori noi / care revin pe site, frecvența vizitelor și durata lor;
  •  Tehnologie – sisteme de operare folosite, browser, rezoluția ecranului, device-ul folosit (mobil/desktop, inclusiv modelul de smartphone folosit);
  •  Analiză paginilor de intrare/ieșire din site, inclusiv pentru Landing Pages, dacă există;
  •  Analiză surselor care generează trafic pe site;
  •  Analiză traficului în site în funcție de vizitele per pagină;

Scrieți-ne dacă doriți un audit al site-ului  sau  dacă  nu sunteți  sigur(a)  că modul în care va promovați afacerea funcționează!