Google Ads – avantaje oferite prin reclamele disponibile.

1. Direcționați anunțurile in functie de: cuvinte cheie, locația anunțului, vârsta, locația și limba, zilele, orele și frecvența, dispozitive.

2.Aveți posibilitatea sa controlați costurile.

3.Aveți posibilitatea sa va măsurați succesul cu ajutorul anumitor instrumente de analiză.

4.Google Ads vă oferă și instrumente pentru gestionarea campaniilor de publicitate.

Facebook Ads – avantaje

1.Targetarea precisă a publicului țintă

2.Campania ta ajunge doar către persoanele interesate de produsele sau serviciile tale.

3.Control absolut asupra bugetului investit.

4.Rezultate măsurabile în timp real – urmărești cu ușurință costul

5.Nu trebuie să aștepți săptămâni pentru a vedea primele rezultate!

6.Dacă îți dorești să îți promovezi produsele/serviciile la nivel național sau chiar global nu te împiedică nimic.

Instagram Ads – avantaje

În primul rând se pot obține mai ușor informații despre publicul țintă pentru că aceștia postează foarte des informații despre ei și acestea pot fi folosite în campaniile de promovare Instagram pentru promovare online. În al doilea rând se pot lega și consolida mult mai ușor relațiile cu publicul țintă. Prin reclame Instagram postate periodic companiile pot comunica mult mai direct și mai simplu informațiile către clienți și își pot asigura o vizibilitate mai bună în mediul online, astfel consolidându-și brandul. Pentru că vizibilitatea online a unei companii să crescă, această trebuie să fie activă pe toate rețelele de socializare pe care pe care este activ și publicul pe care îl vizează. Comunicarea, părerile și întreg contextul social s-au mutat în mediul online, iar firmele trebuie să se adapteze la aceste schimbări pentru a putea fi cât mai vizibile și ușor de recunoscut de către clienți și de potențiali clienți. Prin reclame plătite ale unor postări periodice sau instastories se crează o legătură mult mai personală și mai puternică între companie și client, astfel crescând gradul de încredere și consolidându-se imaginea de brand a companiei. Astfel, cu ajutorul unor specialiști în social media, și mai ales în reclame Instagram se poate stabili un buget de campanie, un public țintă și o strategie de promovare astfel încât să se poată atinfe obiectivul propus.

Waze Ads – avantaje

1.Flexibilitatea bugetelor

2.Waze nu se adresează doar celor ce au magazine fizice. 

LinkedIn Ads – avantaje

LinkedIn este un canal de comunicare extrem de eficient, iar dacă ești o companie B2B ar trebui să iei în considerare promovarea prin LinkedIn Ads. Canalul are două avantaje principale în ceea ce privește audiență pe care o poți acoperi: targetarea precisă și actualizarea datelor profilelor. Linkedin Ads reprezintă întotdeauna o soluție potrivită pentru companiile care oferă servicii sau produse business to business. Cu aproximativ 1,8 milioane de utilizatori în România, Linkedin poate deveni puntea de legătură dintre serviciile sau produsele tale și angajații companiilor care vor lua decizia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

one + five =